vyhledávání


Výběr značky od A do Z
A B C D E F G H I J K L M N P R S T V Y
Kategorie

Platba a doprava


Při objednávce nad 2.000,- s DPH doprava zdarma - platí pouze u dodávek v ČR


Způsob doručení                                        Cena v Kč

 

 Osobní odběr (Vinohradská 152)  0,-
 Obchodní balík  80,-
 Profi balík (pro firmy)  80,-
 Obchodní balík Slovensko  250,-

 


Způsoby platby

Dobírka – Obchodní/Profi balík
Zboží je zasláno na adresu odběratele, který zboží uhradí při převzetí zboží.

 

 Bankovní převod – úhrada před převzetím zboží
Po odeslání objednávky v internetovém obchodě jsou vygenerovány údaje potřebné pro platbu a ve formě zálohové faktury zaslány na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce. Po připsání fakturované částky na účet Prodejce bude zboží expedováno, nebo připraveno k vyzvednutí, spolu s daňovým dokladem. Není-li objednané zboží po úhradě příslušné částky skladem bude se zákazníkem konzultován další postup.

 

Způsoby doručení

Osobní odběr
Objednané zboží si můžete vyzvednout na adrese: Kadeřnictví na Vinohradské, Vinohradská 152, Praha 3. O možnosti vyzvednout zboží budete informováni mailem.
Kadeřnictví na Vinohradské není provozovna firmy "Jiří Panec", jedná se pouze o smluvené místo předání zboží. 

Obchodní balík
Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím zvláštních služeb České Pošty. Česká pošta dodá Obchodní balík následující pracovní den po dni podání. V případě nezastižení adresáta je zásilka k vyzvednutí na nejbližší místně příslušné poště a adresát je o uložení zásilky poštou písemně vyrozuměn.
Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, které zákazník uvedl v objednávce. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. Nebude-li oznámená zásilka doručena a ani neobdržíte vyrozumění o uložení zásilky, kontaktujte nás.
- Převzetí zboží
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat Prodejce.

 

Profi balík
Přeprava zboží mezi firmami prostřednictvím zvláštních služeb České pošty. Služba je určena pro vzájemný styk mezi podniky na celém území ČR. Není však určena pro zasílání zboží občanům. Česká pošta dodá Profi balík adresátovi následující pracovní den po dni podání. Pokud nebude adresát zastižen, pošta uskuteční druhý pokus o doručení následující pracovní den. Poté je možno zásilku vyzvednout na příslušné poště. O uložení zásilky bude adresát poštou písemně vyrozumněn.

 

Obchodní balík - Slovensko
Zboží na Slovensko zasíláme pouze na základě předem uhrazené zálohové faktury, která Vám bude zaslána e-mailem po dokončení objednávky.